God morgon

God morgon! 
Idag är det så den efterlängtade lördagen. Jag hade hoppats på att sova näst intill halva dagen, men tydligen tänkte inte hela jag samma tanke för klockan åtta slog ögonlocken upp och kroppen började sakteliga dra in några djupa andetag med ny fräscht lördags syre.
Idag ska vi fira mamma som fyller år. Vi ska ut och äta på restaurang - som hon bjuder oss på. Det är så fel och jag önskar verkligen att jag kunde vinna den där miljonen för att kunna bjuda tillbaka. Just nu vänder vi på de sista slantarna och jag hoppas i alla fall att barnen kan få sitt lördagsgodis idag. Byxorna som jag önskat beställa så länge från "Light in the Box" kan jag nog se mig i stjärnorna efter, men "ce la vie" - inget att lipa över.
Önskar Dig en härlig lördag och sänder Dig en styrkekram (tänk vad en kram kan betyda mycket).

Kommentera här: