Catching!!

Igår var en fantastisk dag på så många sätt. Mina kollegor är så fina och vi skrattar och jag mår bra. 
Jag har för några dagar sen gett några örhängen till en kollegas dotter som jag inte använde, men då de är i silver var det ju synd att slänga dem. Så låg där ett kuvert på min stol igår med 250kr i (!!!) och en lapp att de hade kostat desto mer ute och nu slapp hon besväret att springa runt i massa affärer.
Gissa vad jag kan göra för 250kr!! Medicinerna är redan inskaffade. Men slantar till barnen, smink till mig, dragkedja till trasiga jeans...
Känner mig dum som tog emot pengarna, men vilken sten som lossade från mina axlar.
(Skulle någon ifrågasätta min man om jag inte kan köpa medicin, dragkedja etc skulle han självklart säga "jo" med värsta valpögonen - men sen får jag gliringar om "vi klarar oss hela månaden" etc - så löser det hellre såhär).

Kommentera här: