Å du härliga lördag!

Vad kan jag säga? Det är äntligen lördag. Som jag har längtat. Idag har hela förmiddagen bara varit vilandes. Klockan är redan 12 och jag har inte gjort ett skvatt, haha!
Men snart ska jag få äran att lämna av sonen hemma hos hans tjej och få säga hej till hennes mamma. Det är en stor ära för mig att han gör detta. Det ska bli kul!
Sen ska jag väcka mannen som har jobbat natt och så ska vi åka in och träffa Tibroväninnan på en fika. Lite svårt bara att vi ska ses på Donken och fika. Jag ska ju försöka gå ner 18kg med Lifesum och då är Donken "No-No". Men nu får vi rätta oss efter hennes plånbok och då blir det såhär.
Annars blir nog kvällen lugn. Vi har ju knappt några vänner, så jag antar att det blir soffläge och spela eller sängläge och se på film...
Ciao!!

Kommentera här: